hallå oktober


holy makarony, fan vad tiden går, alltså inte alls längesen det var juni för sjöen! nu låter jag som en kärring, men ooosh.
brukar få världens ångest så fort det börjar bli lite kallt och mörkt, trotsa till och med vinterkläder förra året, gick med min skinnjacka hela vintern, bara för jag ville. haha, men i år slipper jag helst allas tjöt.
fast nu tycker jag det ska bli uuurgos med höst, hoppas den blir så där alldeles göramysig!!

sluta 4 idag, måndagar alltså!
8-4 och alla äckelämnen på en och samma dag. HELL.
drog iaf till gräddghyllan och käka efter skolan med favvisar sen hem till isabell en sväng osen kolla handboll,
jajajaj, imorn har jag sovmorgon och slutar tidigt. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0