Elin igen

Hallå!
Då är det Elin igen, jag tycker att min lilla vänn ska uppdatera bättre, inte lite då och då utan ett inlägg varje dag skulle sitta fint. Men jag vet ju att hon inte alltid har tid, då är det så bra att hon har en kompis som är så snäll och går in och skriver några rader för att hålla kvar uppmärksamheten. Denna lilla flicka har en bra blogg och hennes syster oxå, den kan ni ju checka oliviafrida.blogg.se Goa töser dedär! Idag blir det nog en chilldag med kömpisara här på landet. Man vet aldrig vad som hittas på. Nu ska jag bara vänta tills flickisarna hör av sig, så då tackar jag för mej och ska bege mig till mitt lilla kära djur och ge liiite food. Men jag bjuder på en gammal bild som är för något årsen eller två, så söta!   Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0