Elin Gästar sej

Tjenixen alla fans!

Tyckte att de va dags för ytterligare ett inlägg, jag som nämligen oxå heter Elin sitter nu i Elinlivias kök och får mina naglar super fina! min assistent Olivia målar amrikanska flaggan på mina naglar samtidigt som ägaren av denna blogg sitter med mobilen och ibland får göra ett spontanryck för att ta bort det som har hamnat lite utanför. Då kan ni ju själva lista ut vad jag gör, jag sitter och gästbloggar med en hand! går riktigt bra faktiskt. Annars är det ju väldigt skönt med jullov och att de är så mycket snö, älskar verkligen snön. Nu är det dags för min andra assistent att göra ett ingrepp, så ni får ha det så bra sålänge. Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0