9 om elin

* Min och olivias bråk handlar oftast om vem som ska plocka in osten och andra små löjliga saker
* Jag måste alltid hålla i telefonen, eller ha den i närmaste ficka, känner mig trygg då 
* Kan inte beskriva med ord hur mycket jag hatar matte
* Får dåligt samvete lätt
* Om jag är osams med nån och det inte är mitt fel på nåt sätt, sitter jag och vrider och vänder på saken och kommer sen fram till att det är mitt fel
* Är sällan på dåligt humör, när jag har en kass dag håller jag minen iallafall, de är synd om det ska gå ut över andra
* hatar gamla volvobilar, dom är läskiga och skrämmer mig
* är sjukt trött på folk som beter sig elakt, sviker, utnyttjar och ljuger, snorigt beteende
* längtar till sommaren sjukt mycket, i sommar ska jag va spontan och ha riktigt jävla kul!

ska hoppa i säng nu efter en redigt go vinst, gu så härligt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0