00:15




posarn fick stå för bilderna idag, hoho

Gjorde en snabb ny header förut, den får duga så länge, den andra headern och bakgrunden var ju inte snyggast ihop, så detta får bli bättre så länge ;)

idag har jag, elize, olivia och matilda bakat chokladbollar,
elize fick mosa ihop allt och dom jag fick var en stor margarinboll, oooh yummie!
haha, ne men dom andra var dom väl goa tror ja!
iaf, efter det drog jag och olivia till stöpen för att träna.
det var frivilligt för dom som ville träna med 97:orna,
så elin jag och ollepolle träna med dom :) 
och efter det blev det filmkväll hos isabell och nu sitter jag här och har gjort ett tag och gäspar!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0